Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, gärna. Han ligger alltid där på kvällen, innan jag går och sover = underbart skön och varm säng att lägga sig i. Han vill dock inte ligga mer än 5 minuter när jag också ligger där, han tycker att det bli för varmt, så då går han ner och lägger sig på mina kläder (som oftast hamnar i en hög nedanför)
NEJ!!! fast litet ibland , dagtid när jag fryser och ligger och läser och vill ha en varm kompis på fötterna. Usch vad inkonsekvent. Konstigt nog är det när jag är hemma, när maken kommer går vovven inte ens in i sovrummet - och snacka om intelligens!!!
Heeler - ja. Trots att det blir grusigt, hårigt och äckligt. Nova får så många fördelar, alla klappar henne jämt eftersom hon är i lagom höjd. Så för att Tjorven skall få lite extra klapp får hon numera vara i sängen.
Ja! Elektra ligger dock inte så mycket i sängen oftast 10 minuter när vi lagt oss för då vill hon ha gosestund fast ibland vaknar jag av att någon ligger och sussar nere vid mina fötter...
NEJ!!! Med tanke på hur skitiga golven är av hundhår och diverse dygna, så vill jag inte ha upp det i sängen. Har varit mycket konsekvent med detta, redan från första nätterna efter att jag hämtat hem honom från kenneln som 8 veckor gammal. Så för min hund är det jätteförbjudet att ligga i möblerna = han mår bäst av att sova på sin bädd. :smirk:
Sedan kan matte bli gosesjuk och krypa ned på alla fyra på golvet för att få lägga kinden mot hans päls och mysa lite.
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Islandshäst Det stod i eventet från början om jag inte missminner mig. Jag tävlar på lördagen men funderar på att åka och titta lite nån annan dag med 😁