Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

(NWT)
Den svarta marken gav vika under hunden Jeffe. På några sekunder förtärdes han i glödande aska.
– Emelie var bara ett par sekunder efter. Hon kunde också ha skållats till döds, säger Anneli Strömvall.
Familjens förtvivlan blandas med vrede och bestörtning över den dödsfälla som ligger helt öppen i skogen på Bäckhammars bruks deponi.

http://www.nwt.se/kristinehamn/article451858.ece
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

Hörde detta igår men denna artikel var mer omfattande. Fruktansvärt hemskt. Undrar hur många smådjur som gått åt, ingen lär ju ha räknat dem:crazy:
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

Ja det kan man undra :mad:
Stackars tjej som fick bevittna sin hunds hemska öde :mad:
Hur i helsike kan ett företag få ha det så? hoppas dom straffas med höga böter.
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

Ja det låter ju fruktansvärt :eek: Vad mer kan man säga än hur faen kan ett sådant område vara utan inhägnad?
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

Vad mer kan man säga än hur faen kan ett sådant område vara utan inhägnad?

Det är ungefär som att gropen i Malmberget skulle sakna inhängnad, med skillnaden att folk/djur ser en krater mitt i ett samhälle och undviker att gå där till skillnad från en till synes fast mark mitt i skogen :mad:
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

Fy fan vad hemskt. :(
Hur kan man ens tänka att ha det på det sättet? Det finns som sagt många små barn som inte tänker på att/kan läsa skyltar och alla djur som lär gått åt ...Har människor inget vett längre? :mad:
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

åh, herregud! Stackars emelie !:cry: Jag är för övrigt kompis med henne och bor i kristinehamn , där detta skädde. Tycker det är rent ut sagt för j'vligt !! Tänk om ngt barn skulle vara i skogen och leka där?? Eller någon av hennes syskon?? ne, fy f'n!!!


(ursäkta mitt arga inlägg, men det är såhär jag känner just nu!)
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

Horribelt! :mad::cry:
Helt obegripligt att ett företag över huvud taget gör något sådant!
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

Fruktansvärt.. Var tvungen att gråta en skvätt, stackars hund..:cry:
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

ASÅFY FAN SÅNT HÄR GÖR MIG SÅ HIMMLA ARG OCH LEDSEN VEM DET JÄVLA PUKOT SOM INTE HAR STAKET RUNT DET ÄN ÄR SÅ HOPPAS JAG FÖR HANS SKULL ATT HAN SLIPPER MÖTA MIG I SKOgen någon dag!
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

Företagsäg. sa i en intervju att hon borde hållt hunden kopplad :mad:
Det är väl inte bara hunden det gäller?
tänk alla andra djur + om det kommer in ett barn på platsen - ska föräldrarna hålla barnen kopplade oxå :confused:

blir så trött på en del människor!
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

Ja precis,
och även om man inte har hunden kopplad så kanske man inte förväntar sig att den ska brinna upp i glödeande aska!?:mad::cry:

nää stackars hund, usch säger jag bara! och att företaget ska försvara sig genom att hon borde ha hunden kopplad! dom kanske inte borde ha nån livsfarlig grop som man dör av!!
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

Usch vilket resonemang den företagsägaren har! :eek:
Undrar om h*n tycker det är ok att låta bli att stängsla in gruvhål och sådant också? Och om h*n tycker det är ok att de egna barnen trillar ner i gruvhål och sådant!
 
Sv: Hunden Jeffe förtärdes i glödande aska

Fy rutte vad arg och ledsen man blir.
som ni skriver tänk om barn rammlar ner nej huvva vad hemskt elelr som ryttare rasa ner, vill inte ens tänla hur emskt det lär vara för den drabbade tjejen
hoppas företagen gör slag till saken och fixar SÄKERHET.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (NWT) Familjen Strömvalls första borderterrier dog i en olycka bara sex månader gammal. I januari brändes deras femårige Jeffe till döds...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: salander
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp