hundgaller

Seabaz

Trådstartare
var får man tag på hundgaller?

Har försökt googla men hittar inte och bilen har ingen svensk "egen" hemsida (vad jag vet?).
Finns det något slags galler man kan sätta upp i "alla" bilar.
Eller någon sida för hundgaller speciellt.
Nån försäljare.

Bilen är en stor Cheva Tahoe

Sv: hundgaller

Hej!
Det finns ett svenskt företag som gör burar och galler efter måttbeställning. Jeppe heter företaget. Gå in på deras hemsida.

Hej svejs!!!

Det är SAAB som är agenter för GM ( chevrolet mm )bilar i Sverige. Jag hade nog provat att kontakta dem.....

Annars brukar det finnas nån på klubben som vet var o vem som tillverkar...

finns massor med ställen som gör burar... skriv "hundburar" på www.google.se så hittar du flera företag, dom borde ju även göra galler. Annars kanske någon firma i din hemstad kan svetsa ett måttbeställt galler åt dig?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har anledning att tro att min hund har ätit hästbajs som en järv kan ha kalasat på före. Upptäckte järvspår på hygget bredvid...
Svar
11
· Visningar
1 169
Senast: tanten
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
859
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 795
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 509
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka