B

**BORTTAGEN**

Är det någon som har recept på hemgjort hundgodis att dela med sig av ?? :d
 
Inget jag rpovat själv, men jag träffade en äldre gentelman en gång som köpte blodpudding, skar i småbitar la in i ugnen på plåt i viss tid på viss värme, de skulle säkert bli stekta så ca 200 grader i 10 min, lät svalna och sen var det tydligen toppen att ha. Skulle inte orka göra sånt själv.
 
dela på några korvar (en gång på längden liksom...) o stoppa in i ugnen, dom blir typ rostade, min amamnda äälskar det :D i o för sig matglad golden men ändå.. :rofl:
 
det är ju väldigt snabbt gjort, dessutom blir hunden väldigt lättränad om man helt plötsligt har sådant fantastiskt godis i fickan!

Det ska vara låg värme och lång tid, de behöver ju inte tillagas utan ska bara torkas.

Ishtar
 
Det ahr ar val inget godis direkt men mina vovvar alskar nar jag gor detta, rekommenderades av min vet nar Penny var liten & tuggade pa _allt_ ;) Ta ett stort kottben med hal i som hunden redan gnagt rent eller en Kong (hundleksak med hal i). Proppa halet fullt med jordnotssmor eller mjukost om hunden tal detta. Haller dom sysselsatta i timmar! :D
 
Mamma (som ej är äckelmagad..) köper svinhjärta och lever till hunden. Kokar dem och skär sedan i tärningar. Man kan torka dem i ugnen oxå men hon fryser dem . Sen är det bara att ta fram o ge hunden. Tyra älsar dem, hon äter dem till o med stenfrusna... (låter ju mumsigt, eler hur!!)
 
sen måste ja rekomendera blodpudding i småbitar!! det är en höjdare! har inte träffat en hund än som inte tyckt om det!!
 
jag kör med blodpudding som jag skär i små bitar och sen har dom i ugnen en liten stund. Funkar jättebra på mina hundar. dom älskar det!!! Annars kan man som nån annan skrev frysa ner bitarna
 

Liknande trådar

Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: Praefatio
·
Hundträning Jag hoppas att den här tråden kan få finnas utan att det blir reklam och borttagen tråd. Det är nämligen så att jag skulle vilja ha...
2
Svar
20
· Visningar
2 099
Senast: Pilot
·
Mat Tänkte låta bli att göra julgodis i år, men här är jag. Vilka är era bästa recept på fudge? :D
Svar
5
· Visningar
377
Senast: Crossline
·
Mat Kom på att jag bara ätit kålrot som rotmos så vill ha olika recept på kålrot och vad som kan vara gott till det receptet.
Svar
8
· Visningar
369
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp