Bukefalos 28 år!

Trissa

Trådstartare
Nu har jag jobbat hela natten, och ska strax åka hem till hundarna. Då är det riktigt härligt att vara hundägare, när man möts i dörren som den mest efterlängtade. Kanske en kort promenad i gryningen, hundarna racar runt i nattens kaninspår. Sen krypa ner i sängen med en hund på varje arm, och sova riktigt gott tills man vaknar av sig själv.

Det är lycka det! :smirk: Hur överlever folk som inte har hund? :confused:
 
Sv: Hundmys

Ja, det undrar jag också. Här hemma blir man så översvallande emottagen :love: efter bara en kort runda till affären, så man skulle kunna tro att vi varit borta en vecka :D

En hund berikar livet så otroligt mycket. Man har en kompis i vått och torrt. En som delar glädjen när man är glad, som tröstar när man är ledsen, som alltid är pigg på att hänga med vad än matte eller husse tänker göra.

I sängen däremot, får jag hålla tillgodo med kattorna ;) Den store tycker det är för trångt (väger 65kg) och den lille att det är för varmt. De brukar dock "offra" sig några minuter ibland för mattes skull. :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 642
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 982
Senast: Madalitso
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 167
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp