Bukefalos 28 år!

sockerdricka

Trådstartare
Jag och Cherie vill ha tips på hundnamn! För vi kanske ska skaffa hund till sommaren.. Inte tillsammans men ändå.

Cherie ska ha en Eurasier (De ser ut ungefär såhär: Kanske mamman till eventuell hundvalp voffe En till[/url] och valparna: Pyttesöt ) och det ska ska vara en tik så bara tiknamn som gäller. :D


Jag ska kanske ha en flatcoated retiver (Och de ser ut ungefär såhär, för er som inte vet: Vuxen hund, och valparna: Liiten)
Det kan vara vilka namn som helst :bump:


Iih! Massa med namnförslag vill vi ha!
 
Sugar :p

Själv ska man ju ha en sån här:
chihuahua.jpg
chihuahua.jpg


:love:
 
Jatsy, Pila, Wanya, Chilli, Chikorita...
Spike, Chippen, Wilmer, Biztro, Peppe, Flipper, Foxy, Indy....
 
va roligt att ni ska köpa hund! Här e lite förslag:
Katja, Molly, Diva, Nikita, Wilja, Loka, Yoggi, Nike, Pussel, Fanny.
Kolla in agria.se:s hundsida. Där finns massa namnförslag!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 327
Senast: geting
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 212
Senast: iNTOHiMO
·
Övr. Hund Jag har varit i valpletartaget i ungefär 9 månader med ett avbrott pga att vi köpte hus och flyttade under senvåren. Jag har under...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 548
Senast: Gnist
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 360
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp