Bukefalos 28 år!

Hundrastare på appellplanen

Sv: Hundrastare på appellplanen

Är det ett problem hos er? Hur gör ni för att bli av med dem? Jag är innerligt trött på att plocka hundskit efter andras hundar + att de inte läser vår stora feta skylt där det står RASTNING FÖRBJUDEN samt ENDAST FÖR MEDLEMMAR I SBK som är upphängd på grinden som de går in genom...

sätt en rörelsedetektor vid ingången, koppla den till en vattenspridare,

så kanske den dåliga lukten försvinner...
 
Sv: Hundrastare på appellplanen

..............................................
 
Sv: Hundrastare på appellplanen

Har mailat övriga styrelsemedlemmar om detta förslag också. Förhoppningsvis leder det kanske till lite mindre antal högar! Det är ju många hundägare som rör sig runt området också så jag får kanske ta ett snack med kommunen om vi kan få upp ett gäng. Tack för tipset!
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 541
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 499
Senast: Snurrfian
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 640
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp