Bukefalos 28 år!

Hundrastare på appellplanen

Sv: Hundrastare på appellplanen

Är det ett problem hos er? Hur gör ni för att bli av med dem? Jag är innerligt trött på att plocka hundskit efter andras hundar + att de inte läser vår stora feta skylt där det står RASTNING FÖRBJUDEN samt ENDAST FÖR MEDLEMMAR I SBK som är upphängd på grinden som de går in genom...

sätt en rörelsedetektor vid ingången, koppla den till en vattenspridare,

så kanske den dåliga lukten försvinner...
 
Sv: Hundrastare på appellplanen

..............................................
 
Sv: Hundrastare på appellplanen

Har mailat övriga styrelsemedlemmar om detta förslag också. Förhoppningsvis leder det kanske till lite mindre antal högar! Det är ju många hundägare som rör sig runt området också så jag får kanske ta ett snack med kommunen om vi kan få upp ett gäng. Tack för tipset!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 510
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: Castellini
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 258
Senast: Migo
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 010

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp