Hundtidning?

Cera

Trådstartare
Ja, precis som rubriken lyder: har ni några tips på bra hundtidningar?

Förslag mottages tacksamt :D

Sv: Hundtidning?

Beror ju lite på vad man är intresserad av.. Är det utställningar så tycker jag såklart Hundsport.
För inspiration till träning osv är Canis jättebra :)

"Mataffärs-tidningarna" Vovve, Hundliv, vad de nu heter tycker jag är jättetråkiga. Men gillar man hundkläder och prylar är de nog roliga.

Tack för tipsen :banana: Jag är snarast intresserad av inspiration till träning, aktiveringstips och dylikt.

Då tycker jag absolut du ska titta närmare på Canis, speciellt om du är intresserad av klickerträning. :)

Ja, men det låter ju perfekt! En klicker är nämligen redan inhandlad, väntar bara på hunden nu ;) Ska definitivt ta mig en titt på Canis. Tack!

Liknande trådar

Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
210
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 101
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 683
Senast: lilstar
·
Fritid Som rubriken lyder. :D Vi ska bila från Ålesund till Stockholm i mitten på juli, och planerar en övernattning på vägen hem. Några...
Svar
1
· Visningar
180
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka