Cera Trådstartare 18 Nov 2007 #1 Ja, precis som rubriken lyder: har ni några tips på bra hundtidningar? Förslag mottages tacksamt
G glee 18 Nov 2007 #2 Sv: Hundtidning? Beror ju lite på vad man är intresserad av.. Är det utställningar så tycker jag såklart Hundsport. För inspiration till träning osv är Canis jättebra "Mataffärs-tidningarna" Vovve, Hundliv, vad de nu heter tycker jag är jättetråkiga. Men gillar man hundkläder och prylar är de nog roliga.
Sv: Hundtidning? Beror ju lite på vad man är intresserad av.. Är det utställningar så tycker jag såklart Hundsport. För inspiration till träning osv är Canis jättebra "Mataffärs-tidningarna" Vovve, Hundliv, vad de nu heter tycker jag är jättetråkiga. Men gillar man hundkläder och prylar är de nog roliga.
Cera Trådstartare 18 Nov 2007 #3 Sv: Hundtidning? Tack för tipsen Jag är snarast intresserad av inspiration till träning, aktiveringstips och dylikt.
Sv: Hundtidning? Tack för tipsen Jag är snarast intresserad av inspiration till träning, aktiveringstips och dylikt.
G glee 18 Nov 2007 #4 Sv: Hundtidning? Då tycker jag absolut du ska titta närmare på Canis, speciellt om du är intresserad av klickerträning.
Sv: Hundtidning? Då tycker jag absolut du ska titta närmare på Canis, speciellt om du är intresserad av klickerträning.
Cera Trådstartare 18 Nov 2007 #5 Sv: Hundtidning? Ja, men det låter ju perfekt! En klicker är nämligen redan inhandlad, väntar bara på hunden nu Ska definitivt ta mig en titt på Canis. Tack!
Sv: Hundtidning? Ja, men det låter ju perfekt! En klicker är nämligen redan inhandlad, väntar bara på hunden nu Ska definitivt ta mig en titt på Canis. Tack!