Hundtillbehör i Ullared?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Missestar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 275
M

Missestar

Någon som varit i Ullared (Gek*s) nyligen och som har koll på vad de har för sortiment på sin hundavdelning?

Sv: Hundtillbehör i Ullared?

Någon som varit i Ullared (Gek*s) nyligen och som har koll på vad de har för sortiment på sin hundavdelning?

Jag var där precis innan jul och då hade dom massor av saker. Allt från hundtäcken, koppel, liggunderlag, tygburar, biabäddar, leksaker, schampoo, tuggben, hundgodis, halsband mm mm. Dom hade en jättestor hundavdelning nu mot tidigare gånger jag varit där. Dom hade den ungefär vid ljusavdelningen.

Åhhhh vad kul :-) Då ska jag besöka den nästa gång det bär av dit :bump:

när ja var där så såg ja tyvärr inget (staxt innan jul).. hoppas det kommer!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 460
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 447
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 204
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka