Bukefalos 28 år!

Hundtricket

Kalaspinglan

Trådstartare
Någon som prövat "hundtricket"??!

Jag hade lite social träning med Shumba idag. Vi tog en promenad in till centrala Sundbyberg och sa hej till min systeryster som var där på lunch, gick sedan till T-banan och lämnade av syrran och avslutade med att gå ner till tunneln där allt folk passerar som ska åka pendeltåg eller tunnelbana. Min Shumba var så duktig, gick i princip fot hela tiden och varje gång jag stannade satte han sig intill mitt ben på vänster sida.. Se där, han kan om han vill!!

Hur som helst. Jiiiiiises vilken magnet det är med valp! Massor av människor stannar, frågar om hunden, gullar och töntar sig. Och en massa snygga killar som tittar på valpen, tittar på mig och ler sådär gulligt. Vissa stannar och kommenterar valpen och vissa säger bara hej.

Tur jag är lycklig med min sambo, men om han är dum någon dag ska jag minsann berätta om mina promenader med vovven.. Hehe.. :angel:

Pinglan
 
Sv: Hundtricket

För mig funkar hundtricket lika bra varje gång jag är ute och ska ragga mig en tant.
Nån enstaka pojke har stannat, men flest anhängare har jag och jycken hos pensionärerna i stan som tycker att hon är sååå söt. ;) :D

Ska man ragga pojkar ska man nog satsa på en annan ras. ;)
{72c326d9-b149-4ce3-8833-411fb49556c8}.jpg
 
Sv: Hundtricket

Haha. Jag skriver under på det. Bara pensioner och endel barn. Tur att man har stadigt sällskap. ;)
 
Sv: Hundtricket

Det är ju konstigt att det inte funkar. Jag såg en dvärgpinschervalp igår och den var så SÖT. Jag blev helt kär i den. :love:
(Fast min pojkvän tyckte iofs inte det, det kanske är en tjej- och tanthund. :p)
 
Sv: Hundtricket

Har tyvärr fel raser för att folk ska vilja stanna och prata. :mad:

Men sambon finns redan så det är ok! :D :D
 
Sv: Hundtricket

det är verkligen en tjej- och tanthund. :D jag kanske får hålla hårt i min pojkvän nu då eftersom han också är lite inne på att skaffa en dvärgpinscher eller en english toy terrier. ;) :D annars kanske nån rar liten dam kommer och snor honom. :D
 
Sv: Hundtricket

eller så beror det på att hennes underbart stora öron ger killarna komplex. :angel:
kanske en aning långsökt men... :D
 
Sv: Hundtricket

Hahah ja så kanske det är :D

Du får hålla hårt i hunden och pojken!
 
Sv: Hundtricket

Det brukar funka med att ha två eller flera hundar av samma ras också. Det är jättemånga som kommer fram och pratar då. :rofl:
 
Sv: Hundtricket

jag har vart ute två gånger ....... på bussen och ALLA ville hälsa ...typ " är det en liten chiwoawoa ?? ..." neej det är det inte ... en supersöt kille kom fram idag :o och ville klappa vovven ... jag ville mer klappa honom :D fan så visst funkar det :banana:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej hej! Hur har ni lärt er hund att gå fot? Jag har letar runt en hel del på Internet och kan läsa där på de flesta sidor att...
Svar
9
· Visningar
1 059
Senast: julia_v
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp