Bukefalos 28 år!

Hundvänligt boende Jönköping

Silver Girl

Trådstartare
Jag tänkte nu ta steget in i den riktiga hundnörd-världen och åka på en tävling som kräver övernattning. Någon som kan rekommendera ett trevligt och hundvänligt övernattningsställe i eller nära Jönköping. Om utanför helst åt Nässjö-hållet då jag kommer den vägen.
 
Jag tänkte nu ta steget in i den riktiga hundnörd-världen och åka på en tävling som kräver övernattning. Någon som kan rekommendera ett trevligt och hundvänligt övernattningsställe i eller nära Jönköping. Om utanför helst åt Nässjö-hållet då jag kommer den vägen.
Hotell Paradis har jag hört gott om, dock ligger det mellan Eksjö och Nässjö.
 
Inne i Jönköping finns Best western som man fick ha hund på. Trevligt hotell men kanske inte så kul att bo mitt inne i stan.
 
Scandic Elmia bodde vi på sist. Jättebra. Motell vätterleden, tror jag det heter, egen ingång till rummet. Men det kanske är fel håll för dig. Vi kommer ju oftast från oss eller påväg till oss. E4 norr asså :)
 
Scandic Elmia bodde vi på sist. Jättebra. Motell vätterleden, tror jag det heter, egen ingång till rummet. Men det kanske är fel håll för dig. Vi kommer ju oftast från oss eller påväg till oss. E4 norr asså :)
Värt att kolla så det inte är samma helger som de stora evenemangen på Elmia dock, för då är det fullt kaos ;)
Typ Dreamhack o så. (Det är oftast fullbokat men ibland finns det ju rum över, trist att bo där om det inte är ett evenmang man inte är intresserad av)
 
Nu har vi bott på hotell Paradis. Trevligt ställe, god mat. Fin kvällspromenad längs en vandringsled. Fick erbjudande om att få en hundbadplats visad, så helt klart hundvänligt. Ett bra övernattningsställe för en natt.
Har en liten misstanke om att det kan vara lite lyhört men då jag var ensam gäst så vet jag inte säkert.
 

Liknande trådar

Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
487
Senast: Brie
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 061
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 899
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp