Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ganska mycket fina bilder på folk som tagit bort ena eller båda brösten. Här är en bildserie http://www.demilked.com/breast-cancer-survivors-one-breast-swimming-suit-monokini/
http://www.thescarproject.org/gallery/
Åh tyckte det var läskiga bilder :S vad inpräntad man är på två bröst. Men tyckte nog ärren var mest läskiga. Men handlar troligen om normer i mitt huvud...
När jag ser bilderna tänker jag mera på hur vackra kvinnorna är och hur lite det spelar någon roll om man har ett, två eller inga bröst.Åh tyckte det var läskiga bilder :S vad inpräntad man är på två bröst. Men tyckte nog ärren var mest läskiga. Men handlar troligen om normer i mitt huvud...
Jag kan ärligt säga att jag tror inte att det betyder något alls. Eftersom jag inte bär BH så syns det rätt tydligt att det bara finns ett. Ingen bemöter mig annorlunda än mina kollegor tex.När jag ser bilderna tänker jag mera på hur vackra kvinnorna är och hur lite det spelar någon roll om man har ett, två eller inga bröst.
Åh tyckte det var läskiga bilder :S vad inpräntad man är på två bröst. Men tyckte nog ärren var mest läskiga. Men handlar troligen om normer i mitt huvud...
Det som jag tyckte kändes hemskt var minerna/utstrålningen på kvinnorna. Det kändes som att de var grymt olyckliga. En kvinna som satt i rullstol och en annan som hade någon typ av spindelnätshandskar såg lyckligare ut och därför kändes inte de borttagna brösten eller ärren särskillt hemska.
Tillbaka idag för positiva besked, ingen malignitet påvisad i vävnadsproverna
Vad det är är de fortfarande inte på det klara med, på onsdag ska de besluta om ev bröst MR och jag ska träffa en kirurg för samtal efter det. Nu sa de att det är ett område på 12 cm som är "konstigt", själva knölen är 3-4 cm. Tydligen hade alla olika typer av bröstvävnad funnits i proverna, som ett bröst i bröstet. Jag är en alien, eller jag har kanske en alien där![]()
hur som känner jag mig otroligt lättad!