HUR är era promenader?

Sv: HUR är era promenader?

Normalt sett så blir det ungeför 1½ timme om dagen utslaget på olika promenader. Så jag går sällan några längre sträckor i ett sträck så att säga. Vi har en del olika rundor vi går och vi gör det i rätt rask takt även om de nosar och har sig ibland. Vi försöker göra lite småaktiviteter varje dag och har försökt se till att de får vara lösa några gånger i veckan antingen i långlina eller rastgård. (Lillhundens inkallning sitter inte vid möten med okända hundar, och den stora har jag av andra skäl inte lös) + att vi försökt ha en längre dag elelr spännande aktivitet minst en gång i veckan.

Nu den senaste tiden har de varit hos hundvakter när jag arbetar så det blir inte att jag gör mycket alls.

Har en rottis som blir tio i år och en tibbeterrier som är två och ett halvt.

OT, jag tror jag såg dig i fre kväll vid 22 tiden +- när jag gick in i bilen på parkeringen med min familj. Hade varit hos syrran. Tror det kan ha varit du för det var sådana hundar :) om du nu bor där :p

Liknande trådar

Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 130
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
463
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 180
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 667
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka