Sv: HUR är era promenader?
OT, jag tror jag såg dig i fre kväll vid 22 tiden +- när jag gick in i bilen på parkeringen med min familj. Hade varit hos syrran. Tror det kan ha varit du för det var sådana hundar
om du nu bor där 
Normalt sett så blir det ungeför 1½ timme om dagen utslaget på olika promenader. Så jag går sällan några längre sträckor i ett sträck så att säga. Vi har en del olika rundor vi går och vi gör det i rätt rask takt även om de nosar och har sig ibland. Vi försöker göra lite småaktiviteter varje dag och har försökt se till att de får vara lösa några gånger i veckan antingen i långlina eller rastgård. (Lillhundens inkallning sitter inte vid möten med okända hundar, och den stora har jag av andra skäl inte lös) + att vi försökt ha en längre dag elelr spännande aktivitet minst en gång i veckan.
Nu den senaste tiden har de varit hos hundvakter när jag arbetar så det blir inte att jag gör mycket alls.
Har en rottis som blir tio i år och en tibbeterrier som är två och ett halvt.
OT, jag tror jag såg dig i fre kväll vid 22 tiden +- när jag gick in i bilen på parkeringen med min familj. Hade varit hos syrran. Tror det kan ha varit du för det var sådana hundar