Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en bogbred häst som brukar ha Horseware och Bucas. Men nu funderar jag på annat innetäcke, thermo. Så jag undrar hur Eskadrons täcken är i modellen? Är de för smala för en bogbred sak?
Jag upplever de trånga över bogen, långa och stora i storlekarna. Har 130 i HW och 135 (som han igentligen har) i Eskadron är i största laget... Bästa är att prova om du har möjlighet...
Jag har ett fleecetäcke i 125 på min ponny, och det sitter som gjutet... trots att han är bred över både rygg och bogar. Han drar 125 endast i Svea Svergietäckena annars måste han ha 135 om dom inte inte ska ligga som frimärken uppepå ryggen och inte räcka till om bogarna...
jag har ett tjockt Eskadron utetäcke som passar jättebra på min rejäla häst med bred bog. Så jag upplever dom verkligen inte smala i bogen, dessutom är det ju bogveck så det är rymligt. Kanske varierar mellan olika modeller isåfall.
Kläder & Bli fin Jag har en solitär. Använder den alltid (Trädgård, stallet osv) och den stör mig aldrig. Dock inte stor sten, men inte heller liten...