L
Lawendel
Behöver ett snabbt svar, hur är Jacsons läder i kvalitén? Funderar på att köpa ett träns därifrån som kostar runt 600. Är lädret prisvärt? Är det bättre eller sämre än andra träns i den prisklassen (Hööks exempelvis)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade hellre lagt till några hundralappar och fått ett bättre träns. Visst, håller gör det väl men det håller sig inte snyggt. Har ett som är 5 år gammalt. Har smörjt det hur mkt som helst och är ju mjukt och så, men man märker så väl att det inte är något bra läder. Kan ta bilder för att visa... Så jag använder det numera bara som slit och släng träns.
det är som hööks typ.
kandaret tycker jag är väldigt fult, eftersom det ej har inåtvända spännen och dom är jättestora och klumpiga. kollat på hdr eller german line?
jag har jacsons kandar, tror att det heter Leonardo. köpte det begagnat väldigt billigt. men tycker knappt att det var värt dom få kronor jag gav för det, lädret är jätte torrt och fult.
har ett vanligt träns från jacson och det är mycket bättre i lädret, så antingen skiljer det mycket mellan olika exemplar eller så är kandaren i sämre läder