Hur är man när man är

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Gammeln
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 324
Sv: Hur är man när man är

Jo många uttalar det just så.

Av ren nyfikenhet undrar jag varför du ställde frågan från början? :sneaky:

På fråga 1 svara jag : Även om många säger bissi så är det fel.

Precis som Sanna sjöng fel. Även om många säger så så är det fel. Men nu har man ju skrivit om texten :meh:

Sv: Hur är man när man är

På fråga 1 svara jag : Även om många säger bissi så är det fel.

Precis som Sanna sjöng fel. Även om många säger så så är det fel. Men nu har man ju skrivit om texten :meh:

Fråga 1: Man säger inte bissi. Annat än om man verkligen vill prata med svensk brytning, och då ser man verkligen till att svänga neeer i ordmelodin vid första i-et och upp som en liten snygg klatch på sista i-et

Det var ju praktiskt att man skrev om Sannas låt så att hon numera sjunger rätt :cautious:

Liknande trådar

Mat Letar recept på en valnöttstårta från 50-60 talet. Bottnar bakade på malda valnötter med grädde emellan och sedan någon typ av...
Svar
5
· Visningar
527
Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
515
Senast: Santoxen
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 572
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Hiss eller diss - del 6
  • Semestra i Norrland

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka