Hur avläsa avtrycken på vojlocken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Geisli
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 3 929
Sv: Hur avläsa avtrycken på vojlocken?

vad ska jag göra då...jag känner min häst och har känt efter (den metoden du skrev kunde jag innan) flera gånger och ritade därefter ska jag rita på hästen o ta ett kort sen lr vadå?....
de e ju en bra ide igentligen hm....va ska jag rita me på han så de syns? kanske in borsta han o dra mothårs med fingret lr?
men du tyckte det främre linjen va bra?

det utrymme du visat på bilden finns det ju knappast nån sadel till....de e väl 30cm långt lr nåt,,,

Ja, dra mothårs med fingret är en bra ide, men se till att han är skitig och dammig, så syns det bättre.

Precis, det var det jag misstänkte. Då är Wintecen på tok för lång....
Jag hänvisar dig till användaren Alexandra_W , hennes häst har också ett sadelläge på 30 cm, hon har en Hubertus hoppsadel. Du kan ju pma henne och kolla igenom hennes trådar, så kanske du blir lite klokare. :)

jahaaa ja ska kolla det men åker inte ut idag...

alltså när jag sa 30cm var jag ironisk och menade att så jäkla lite kan de inte va....tror du jag rider runt med en sadel(enligt dej) på 46cm lång om hästen har anläggningsyta 30cm....sån djurpålgare e jag inte...och jag ka säga att jag masserar och tycker ofta och han har aldrig reagerat de minst som om han vore öm på ryggen....han har dessurom fina ryggmuskler. för att blivit riden så lite.

Liknande trådar

Utrustning Jag har genom buke lärt mig en del om sadlar och sadelutprovningar. Jag har bland annat lärt mig att detta är en ganska ogenomtränglig...
Svar
8
· Visningar
2 875
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka