Hur bor ni?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Vica
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 195
  • Visningar Visningar 25 626
Sv: Hur bor ni?

Tack, men de tär nog allt annat än proffsigt, kul att jag är så bra på att dölja det :angel:

Alla har det jättefint hemma :)
Bilder kommer härifrån, ska bara fota.
Så får ni se den gräsliga gammelrosa tapeten i vårat vardagsrum haha.

Vica... Tror minsann att min gamla klasskompis bodde i ert hus för mååånga år sedan! Kul att se att det rustas upp nu - tycker det är så sorgligt med alla gamla hus som bara förfaller. Hoppas ni kommer trivas! :laugh:

Skulle också gissa på att du åker förbi vår gård ganska ofta. Känner du igen det här? ;)

DSC_0018.jpg

Vica... Tror minsann att min gamla klasskompis bodde i ert hus för mååånga år sedan! Kul att se att det rustas upp nu - tycker det är så sorgligt med alla gamla hus som bara förfaller. Hoppas ni kommer trivas! :laugh:

Skulle också gissa på att du åker förbi vår gård ganska ofta. Känner du igen det här? ;)

DSC_0018.jpg

Oooh! En granne! På buke av alla ställen! :bump:

Någon som har god smak i lampor, jag tycker mig se både ett bidrag från Flos och från Foscarini:)

Lägger en rad och återkommer senare. Har lite tamt med bilder på hur det ser ut inne..
Och det blir bara förebilder då jag inte hunnit göra så mkt än:o

Hehe ja, jag personligen hatar de rostfria handfaten.. De förra ägarna gjorde om och innan dess var detta tvättstugan. De upphöjda bänkarna var då lite lägre och de hade tvättmaskinen och tumlaren på. Sen behövdes det ytterligare duschmöjligheter och då gjordes det om till vad det är idag. Inga skåp under bänken utan trappan ner till källaren går under handfaten. Det är alltså "öppet" ner bakom.

Ingen som helst möjlighet till förvaring här inne. Men å andra sidan så gör det inget då vi ha två matkällare att distrubera toarullar, schampo och annat i. I badrummet på övervåningen (som vi använder mest) har vi medicinskåp och sånt.

Vilket snyggt soffbord! Jag håller på att byta ut mer eller mindre hela möblemanget i mitt vardagsrum och är på jakt efter ett liknande men har inte haft någon större lycka hittills, får man fråga var du köpt det och vad det ligger i för prisklass? :laugh:

Tack! Det är typ 5 år gammalt men jag tror fortfarande att det finns kvar på r.o.o.m. Kostade typ 6000-7000 eller nått sånt men det finns liknande i plexiglas som är billigare vet jag, kan tänka mig att de är betydligt mer repkänsliga än mitt som är i härdat glas dock.

Tack för svaret, får kolla upp det när jag har vägarna förbi Stockholm! Repkänsligt är nog inte att föredra med två halvgalna katter som älskar att sova på nuvarande soffbordet ;) Jag är förutom glasbord sugen på ett soffbord helt i betong, men är lite rädd för att golvet ska rasa igenom av tyngden :p.

Senast ändrad:

Måste säga att det var en ruskigt snyggt inredd lya du har! :bow:

knapp

Själv har jag inga bilder, å andra sidan ser det inte alls ut som jag vill ha det nu heller. Men jag är inneboende i en liten tvåa i centrala Berlin tillsammans med en annan tjej. Har största rummet i hela lägenheten för mig själv, 17 kvadrat, med två stora fönster i söderläge :love:

Ja just rostfria handfat är inte det snyggaste kanske. Menade bara att det är snyggt att ha dem infällda sådär, ser lite lyxigt ut:)

Tack för svaret, funderade nämligen på hur ni kom åt rören om där inte var skåp under. Men dem borde ni komma åt från källaren då:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 098
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 936
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 112
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka