Så himla socialt är det kanske inte, men jag har äntligen börjat på yoga igenMånga av tipsen låter superhärliga för hemmakvällar - men vad gör ni för sociala saker under vintern?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla socialt är det kanske inte, men jag har äntligen börjat på yoga igenMånga av tipsen låter superhärliga för hemmakvällar - men vad gör ni för sociala saker under vintern?![]()
Vitamin D är fettlösligt. Det stämmer dock att det är svårt att överdosera för vuxna.är vattenlösligt och svårt att överdosera)
Vitamin D är fettlösligt. Det stämmer dock att det är svårt att överdosera för vuxna.
Jag sitter hemma väldigt mycket då jag även jobbar hemma mesta delen av tiden. När jag inte jobbar njuter jag av böcker, musik, te, dagdrömmeri, bourbon, ljus mm (sörjer att jag inte har badkar!).
Många av tipsen låter superhärliga för hemmakvällar - men vad gör ni för sociala saker under vintern?![]()
Jumpa på friskis kan liva upp lite.Jag sitter hemma väldigt mycket då jag även jobbar hemma mesta delen av tiden. När jag inte jobbar njuter jag av böcker, musik, te, dagdrömmeri, bourbon, ljus mm (sörjer att jag inte har badkar!).
Många av tipsen låter superhärliga för hemmakvällar - men vad gör ni för sociala saker under vintern?![]()
Oj, jag undrar varför människor som bor i Sverige inte gillar vinter. Jag försöker anpassa mig!Någon som har tips på överlevnad?![]()
Oj, jag undrar varför människor som bor i Sverige inte gillar vinter. Jag försöker anpassa mig!
Sedan jul har det funnits fina isar att åka långfärdsskridskor på, oerhört exklusivt och härligt. För en dryg vecka sedan kom det snö så jag kunnat åka längdskidor. Jag älskar det, antingen att svischa fram i perfekta spår med perfekt valla eller på tur i underbar natur. Nu är det stor skillnad på dagsljus så jag hinner så mycket mer på en dag, behöver inte stiga upp i ottan för att komma ut på isen eller i spåret![]()
Tackse mitt svar nedan
Här är det runt noll, slask, blött, snöblandat regn, blåsigt lite då och då och tjockt molntäcke. Det finns inga isar, ingen skidåkningsbar snö.
Jag är dock väldigt glad för din skull att du både har intresse och förutsättningar att göra det som lyfter din vinter![]()
Hur visste du att jag gillar Lagavulin? Och just råkar ha en 1/2 flaska på rökbordet bredvid läslampan?
Men vad som även är viktigt är att man har ett riktigt bra vatten att späda med. Har en upprinna uppe i skogen , perfekt kristallklart källvatten lagom mjukt, ingen metallsmak.
Hur visste du att jag gillar Lagavulin? Och just råkar ha en 1/2 flaska på rökbordet bredvid läslampan?
Men vad som även är viktigt är att man har ett riktigt bra vatten att späda med. Har en upprinna uppe i skogen , perfekt kristallklart källvatten lagom mjukt, ingen metallsmak.
Det låter ju ändå som om du är en bit på vägen.
Och du, nu är det märkbart ljusare både på kvällen och morgonen. Med ljuset kommer våren, den väntar säkert runt knuten.![]()
Då bor du i fel del av landet. Har jag tur börjar den om en månad här...runt knuten? Typ Maj?![]()
Då bor du i fel del av landet. Har jag tur börjar den om en månad här...![]()
...bokat in 3 luncher denna vecka (fast en ställdes in idag),
Japp, precis sådär,,,,,,eller värre. Jag har inte träffat en själ på 2 veckor och inte lär det bli nåt den här veckan eller helgen heller, grannarna ligger för ankar i flunsa och själv är jag insnöad så idag röjer jag snö och imorgon drar jag ut på laggen i spenaten med ryggan lastad med förnödenheter och lagar middan på fältköket nånstans där det passar. Det är vinter i sverige.(Är det så här det är att vara singel och pensionerad?!)