Sv: Hur får detta ske!!!!
Framkommer rätt tydligt att det är ägaren som ska betala då det är ägarens namn och personnummer som står på inlämningspapperet och det faktum att ni har ett kontrakt sinsemellan på att det är ägaren som ska betala, så skulle jag om jag vore ni bestrida fakturan.
ägaren är hela tiden underrättad och jobbar tyvärr denna dag.
När vi skärrade och ledsna lämnar in hästen så ber personalen min dotter som är den som har mest hand om hästen att skriva på ett inlämningspapper, i högra hörnet står dock ägarens namn och personnr.
Nu visar det sig att ägaren har betalningsanmärkning hos kronofogden och Strömsholm bestämmer sig för att skicka fakturan till min dotter som har skrivit på inlämningspapperet.
Nu är det så att vi är helt överens med ägaren att hon skall betala vi har tidigare även skrivit papper sinsemellan att vi ej skall stå för vetrinärkostnader pga olika anledningar.
Mvh Marie
Framkommer rätt tydligt att det är ägaren som ska betala då det är ägarens namn och personnummer som står på inlämningspapperet och det faktum att ni har ett kontrakt sinsemellan på att det är ägaren som ska betala, så skulle jag om jag vore ni bestrida fakturan.