Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min kära ponny har geggat in hela sej i kåda, hela halsen, ryggen och rumpan. Vågar inte lägga på honom en sadel som han ser ut nu, måste jag vara obekvämt/risk för skav! Eftersom han legat i halmbädd efter inkletningen sitter det massa halm och skit fast också, kan ju inte vara skönt på något sätt. Hur tusan får man bort skiten?! Ska på träning i eftermiddag, vågar inte rida en timme med all kåda under sadeln... Hjälp!
Matolja är ett beprövat sätt. På med matolja och gnid bort kådan. Sedan är det bara att schamponera kusen!
Något man INTE ska änvända är Lacknafta! Vet en galning som tog till det och stackars kuse säger jag bara! Förstår inte än idag hur h*n kunde ens komma på tanken...
Juridik & Ekonomi Då ska ni kolla om BRF öht godkänner andrahandsuthyrning på det sättet - och dessutom på obegränsad tid. Vad händer om man inte längre...