Bukefalos 28 år!

Hur får man tag i hundvakter ni som har???

M

malgerud

Anledningen till min fråga är att jag själv fått en fråga om jag vill överta en 8 månaders hanvalp som det inte funkar så bra för i det nuvarande hemmet. jag kollade på honom som valp och har sett föräldrarna och jag blev :love: :love: :love:. Mitt stora problem är dock att jag skulle behöva hjälp med passning några timmar om dagen några dagar i veckan medan jag jobbar.

Har någon nån aning om vart man kan få tag på hundvakt???
(Eller känner ni kanske någon i K-d trakten som är hemma dagtid :angel:)
 
synd du inte bor här i västerås.
jag kunde varit hundvakt,har satt ut annons på att jag finnes.
 
Hej!

du bor i Karlstad ??

nej, tyvärr så vet jag ingen så här på rak arm, men jag kan kolla runt lite..
det finns flera dagis runt omkring här, och om det handlar
om några timmar/veckan så blir det inte så dyrt heller..
 
Jepp jag bor i Karlstad. Hör du något eller har namn på hunddagis så PM:a mig gärna :D
 
Jag annonserade på vovve.net och satte upp lappar i området där vi bor. Fick massor av svar och har nu hittat en kanon tjej som har min hund några dagar/vecka.

Lycka till!
 
japp, jag ska ta reda på telenr till ett nytt dagis
som kommer att öppna, min sambo känner de som driver
dagiset, så vi kommer nog att lämna leo där då & då :smirk:
Vad har du för ras?
 
Jag ska iväg och titta på en Tervuerenshane på 8 månader på söndag. Världens mysigaste kull (jag såg dem innan de var leveransklara) så jag vet ju vad det är för typ av temperament och så! Vad har du då???
 
*putt putt*

Ingen i Karlstad här på Buke som har bra förslag :angel:
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 700
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 507
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
861
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 411
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp