HUr fixar man tillbaka inställningarna?

astronaut

Trådstartare
Jag råkade för ett tag sedan klicka på "nej" och inte "ja" när jag fick en säkerhetsfråga på fronter. Sedan dess har jag inte kunnat se scheman från min dator utan har alltid varit tvungen att kolla på mammas. Måste dra ut internetsladden och koppla in till hennes o ha mig (hennes trådlösa försvann och jag har noll aning om hur man installerar det) vilket är lite småjobbigt om man mitt i natten måste kolla ens schema! :p

Någon som vet hur man ska få tillbaka inställningarna, det enda som dyker upp är "sidan kan inte visas".

Sv: HUr fixar man tillbaka inställningarna?

Fråga mig inte vad som hänt men jag kollade lite och tryckte inte ens på något, men helt plötsligt fungerar schemat :D

Vilken webläsare använder du? Internet Explorer? Och vilken version? Versionen får du fram om du klickar på Om internet explorer. I v8 så finns den länken under frågetecknet till höger, bredvid Säkerhet, Verktyg etc.

Så länge skulle jag ladda ner en annan webläsare, t ex Firefox. De arbetar oberoende av varandra. Den ena vet inte vad den andra gör, så där ska det fungera.

Glömde skriva:
Nu fungerar det igen.
Har IE den senaste versionen!

Man ska tydligen trycka på nej och inte på ja.
Men nu får jag ett meddelande om att jag ska vänta på ett gäng apor när jag ska glo på youtube iaf..

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 759
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V