Hur förvarar ni blomkrukor?

Har man för mycket krukor har man för lite blommor :D
Eller att man haft två matchande och så har kattuslingarna haft sönder den ena i paret så man har fått byta båda, har hänt mig x antal gånger. :angel:

Som svar på grundfrågan - jag har ett uterum där hyresvärden lämnade kvar en stor hylla som han inte orkade ta med sig i flytten. Där har jag allt från tvättade hästtäcken till blomkrukor som inte får plats inne.
 
Eller att man haft två matchande och så har kattuslingarna haft sönder den ena i paret så man har fått byta båda, har hänt mig x antal gånger. :angel:

Som svar på grundfrågan - jag har ett uterum där hyresvärden lämnade kvar en stor hylla som han inte orkade ta med sig i flytten. Där har jag allt från tvättade hästtäcken till blomkrukor som inte får plats inne.
Matchande krukor :confused:
Alla krukor matchar väl :p
 
Alltså vart förvarar ni era tomma ytterkrukor för inomhusblommorna?

Under diskbänken. Eller ja, har gjort hittills men nu håller vi som bäst på att packa upp och kombinera två hushåll, ingen aning om var min man tycker att krukorna ska bo 😄
 
På en hylla på entreterrassen. Men helt i onödan för några blommor i kruka inne har inte funnits på 15 år.

Inga blommor (utom en del kryddvaxter i koksfonstret) innomhus har heller ... men visst har jag blomkrukor for det Vissa har kommit med fran Sverige och rest runt varlden med mig :angel: Tillexempel nagra Gustavsbergs krukor Valdermarsudde. Och nagra som ar himla sota, men inte alls passar in har hemma aven om jag hade blommor innomhus. Alla utom Valdermarsudde krukorna star utomhus och jag staller upp dem pa de tva altanerna's racke pa varen och tar in dem pa hosten (eller en 50*C temperatur topp pa sommaren:cautious:)
 

Liknande trådar

Mat Detta fladdrade förbi i mitt fb-flöde idag och jag blev nyfiken. Någon här som vet mer om detta? Så många frågor... Jag uppfattar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 206
Senast: Rosett
·
Hemmet Vi har ju blivit med tvättstuga :) I den finns förutom tvättmaskin, tumlare och upphängs-möjligheter ganska mycket förvaring :) Men vi...
Svar
14
· Visningar
854
Senast: Sedna
·
Hemmet I dagsläget har jag ett kakfat i 2 våningar för förvaring av frukt, lök etc men letar nu efter nåt snyggare. Hur förvarar ni andra...
Svar
3
· Visningar
348
Senast: Liten
·
Kropp & Själ När jag är trött, så envisas min hjärna att jag vill ha något att äta, oavsett om det är hunger eller annat som gjort mig trött. Hur...
Svar
13
· Visningar
616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp