Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I en plastlåda med många fack och med lock. Jättebra med många fack så att man kan ha de olika broddarna sorterade! Den jag hittade hade t om ett avlångt fack där skruvmejsel, hovkrats och skiftnyckel fick plats!
Tror att du kan hitta något liknande på affärer som tex Claes Ohlsson.
Sen har jag väl inte skött broddarna så noga. Men att hålla dem rena och torra räcker nog långt mot rosten.
Låda för t ex skruvförvaring. Innan de läggs ner i lådan oljas de lätt för att undvika rost. Jag vill inte ha rost då jag tycker det blir svårare att få i dem.
Ja, rost fräter i viss omfattning, men jag tycker fortfarande inte att det är något problem. Jag har broddar som är typ 10 år eller nåt och som är fullt funktionsdugliga fortfarande trots rost. Inget problem att skruva i dem heller. Störst slitage på dem tycker jag är själva användningen. Men var och en gör i och för sig som den vill.
Har mina i en speciell broddlåda från H**ks. Jättesmidig med hål att sätta broddarna i. Har dock bytt ut broddarna som följde med för de var kassa. Men de andra verktygen har jag kvar och det finns plats för så allt ligger prydligt och snyggt. Kostar 300:- om jag inte minns fel...
Trädgård & Växter Förra årets grenar på fikonet klarade vintern. Hurra! Det kanske blir några fikon i år då (på mitt styvmoderligt skötta frilandsfikon...