Hur förvarar ni sadelgjordarna?

Men jag tyckte det, och tog illa vid mig. Och jag antar att hon/han själv kände att det kunde tolkas otrevligt annars skulle det väl inte nämnts och betts om ursäkt för från första början.
Men detta är väldigt OT och jag släpper detta nu.

Orsaken till att jag bad om ursäkt var för att jag gissade att du tog illa upp av det sätt du svarade och eftersom jag inte menade något illa så bad jag om ursäkt om det nu var så att du tog illa upp. Jag ansåg inte att jag var otrevlig för då hade jag inte svarat så. Jag har inte för vana att sprida otrevligheter omkring mig.

Jag hänger mina sadelgjordar som används över sadelbocken eller på en tom sadelhängare, resten hänger på en tom träkrok, har bara en lädergjord, resten är syntet och ELT så de kan ju hänga hur som utan att bli formade. Har mycket plats så :)

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
655
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
571
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Har en häst där sadegjorden hamnar långt bak även när sadeln ligger på plats. Har ni förslag på gjordar som hamnar längre fram fast...
Svar
4
· Visningar
495
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka