Bukefalos 28 år!

Hur fungerar det??

sandrafors

Trådstartare
Igår postade jag en ny tråd, Heal & Go? Halt tvååring var min rubrik. Sedan verkade det inlägget försvinna och jag skrev om ett likadant och la ut.

Nu har jag fått på mailen ett svar på mitt inlägg, men jag kan inte komma in på det via länken i mailet och hittar inte min tråd någonstans.:crazy:

Lyckas jag radera det på ngt sätt (igen?)eller kan andra radera det för mej?

Förstår mej inte på det här upplägget... förklara hur sidorna funkar??:confused:
 
Sv: Hur fungerar det??

Jag vill ju diskutera vidare mitt ämne och med den som svarat på mitt inlägg... :/
 
Sv: Hur fungerar det??

Tråden verkar raderad, bröt antagligen mot någon regel.
Och det är ingen ide att vänta på snabbt svar mitt i natten...
 
Sv: Hur fungerar det??

Upplägget är att det handlar om diskussioner, att efterlysa olika saker är alltså inte tillåtet.
 
Sv: Hur fungerar det??

okej så det kanske blev raderat för att jag frågade efter heal and go? Tycker man borde få ett meddelande om ens inlägg innehåller fel.. så kan man ändra ist för att det försvinner bara :(
 
Sv: Hur fungerar det??

Ffa när man efterlyser inköpsställen, är man osäker på vad som gäller kan man alltid återvända och läsa igenom de regler man godkände vid tillfället för skapandet av användarnamn.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej alla, vet ej om denna tråd har hamnat på rätt ställe eller om den passar bättre i Senior men isåfall kanske någon snäll kan flytta...
Svar
8
· Visningar
1 135
Senast: rtf
·
Gravid - 1år Hej alla !! Tyckte det nu var dax att skaffa sej ett användarnamn efter att ha "tjuv-läst" här under flera års tid. Är som...
Svar
14
· Visningar
2 042
Senast: Zody
·
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 544
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Bukefalos Fick just en varning av en moderato dock förklarades inte varför jag fick denna varning vilket jag tycker är rätt dåligt. hur ska jag...
Svar
13
· Visningar
1 934
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp