hur gammal??

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Alinadenfina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 150
A

Alinadenfina

jag är en tjej på 12 år fyller 13 nästa år , och ska börja tävla då . men jag undrar , vi säger att grönt kort kursen är i januari och jag fyller år i augusti kan jag göra den själv då?:p

Sv: hur gammal??

Ja, du får skriva för Grönt kort när som helst det år du fyller 13
Dvs det spelar ingen roll att kursen är i januari om du så fyller 31 december :)

Sv: hur gammal??

Ja, du får skriva för Grönt kort när som helst det år du fyller 13
Dvs det spelar ingen roll att kursen är i januari om du så fyller 31 december :)

har inget med detta att göra mer än att intyga att du har rätt och det var lite roligt iom att jag fyller år 31 december ^^ Dock fyllde jag 14 i år ;)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
433
Senast: Seaside
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 204
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka