Hur gör man egentligen...

Bioluminescence

Trådstartare
när man måste hitta nya hem till två missar...??

Historien..
Jag tog förra hösten hand om två kattungar som föddes utomhus av en förvildad mamma,
Jag älskar dem jättemycket men vi har tre katter till och fem är för mycket.
Till saken hör att båda katterna (en hona och en hane) är väldigt skygga för nya människor, det går inte att lyfta upp någon av dem, och de är inte direkt några jättegosiga katter.
Men hur gör man när man vill hitta hem åt sina älsklingar, annonserar? hade det funnits ett katthem här uppe i norr så kanske jag hade kunnat få hjälp därifrån,

Snälla kan ni komma med råd och idéer...
MVH Rebecca
 
Här i sundsvall finns ju Söråkers djurpensionat.. de brukar försöka fixa med omplaceringar.. Sen kan du ju annonsera på Djurhjälpens hemsidor, kan ju hända att fler norrlänningar än jag kollar där :) Kolla stockholms katthem också.. av samma anledning.. :)
lycka till.. önskar jag kunde ta dem.. har tyvärr också fullt :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Kände att jag behöver få prata av mig lite ang. min annons ang. omplacering av katt. Den var inte lätt att lägga in, det har tagit mer...
2
Svar
29
· Visningar
2 447
Senast: Aviello
·
Övr. Katt Hej Vi vet inte vad vi ska göra... Vi har bott på landet i 16 år och haft många katter i omgångar. Nu under jul har vi på kort varsel...
Svar
2
· Visningar
1 367
Senast: Lingon
·
  • Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
14
· Visningar
6 536
Senast: Caoimhe
·
Övr. Katt Suck... Det har ju dykt upp minst en okastrerad hankatt som stryker här och letar mat, kissar ner mitt silage och ffa skrämmer bort...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 796
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp