Hur gör jag?

Lejonstjarna

Trådstartare
Jag har en massa bilder som jag skulle vilja lägga och visa i trådar men jag vet inte hur man gör. :confused: Skulle någon snäll mäniska hjälpa mig? en begriplig steg för steg guid till en komplet data idiot som jag. :angel: det skulle va väldigt uppskattat. Tack :)

Vad är det för något och hur gör jag det? :) :confused:

Under rutan där du skriver ditt inlägg finns 3 tabeller,
Instant Graemlins, Instant UBB Code och Textfärg

Under Instant UBB Code står det som första till vänster URL

*Klicka på den
*Skriv i adressen till bilden, eller kopiera in den men glöm inte http:// den delen måste vara med
(OBS! Bilden måste finnas på nätet, INTE i din dator.)
*Klicka på OK
*Skriv ett ledande ord för länken, t.ex min pålla
*Klicka på OK

I texten här ovan har jag använt mig av funktionerna URL, Fet, Kursiv plus att jag använt textfärg. Prova dig fram och använd förhandsgranskning, så fixar du det nog.

Lycka till!

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 146
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning I fredags kom min adoptivhund från ett shelter i Rumänien. Han är runt 5–6 månader gammal, och som ni kan tänka er har det varit en stor... 2
Svar
34
· Visningar
5 377
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Vilken hundras?