Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja men då är ju problemet du.. så det där får du ju träna bort.. Börja med att inte rida på vägar där det blåser..
Börja med en ång eller bara i en paddock när du väl rider ut där det är lite bilar ha som vana att titta bakåt då och då ser du en bil så vet du ju att snart kommer det en och slipper hoppa i sadeln.
Jag anser iaf att dte inte finns dåliga väder bara dåliga kläder och förberedelser
Är det STORM eller ORKAN ute rider jag inte av enkla anledningen säkerhet för då varnar dom på tv till och med att man ska vara inne.
Jag menar det var ju inte som så att man gav sig ut i skogen när stormen Gudrun härjade i landet
Vi brukar ofta rida i skogen där det inte blåser så mkt, men i vissa partier blir det glesare bland träden, och då blir hon spänd . Men hon blir bara nervös om det blåser mkt såklart . Men när det blåser, kanske, 8-10 sekundmeter så blir hon lite nervig x)
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Hästhantering
Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Hästnyheter Men du säger ju precis det i meningen jag fetat ovan? Min kommentar var att det ju liksom inte händer - från storlek 38 finns det oftast...
Ekonomi & Juridik Idag finns ett register :)
Det är borttaget med tiden.
Jag har sett "postfack"s lösningen, där varje hästägare bara kommer åt sitt...