Hur håller ni

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Athos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 158
Sv: Hur håller ni

Hmm, jag vet inte hur jag gör, men dom är alltid vita där!:eek:
Lite kladd från tuggben och sånt, men det klipper vi bort, annars är dom alltid vita!

Mammas Tova är ju mestadel vit. Iaf när hon är nybadad :D Vi använder Galltvål på tassar/ben och runt munnen i samband med bad, funkar riktigt bra! Lättare med den flytande...

Det gäller en dvärgsnaucher så klippa bort skägget går bort:D

var in på djuraffären i dag och hittade ett schampo jusst för att få bort det där bruna runt mun och ögon,kanske det kan funka? en liten liten flaska som man ska blanda i del schampo och tre delar vatten.

vet inte om det var det som var gjort av banan eller nått..

själv så letade jag efter schampo åt min hund,som inte är vit,men fanns även passande till han,korthårig,och den var av citron..

fanns banan,citron,äpple,apelsin för olika ändamål,tex långhårig,brunhet runt mun ögon,korthårig,livlös päls,tovig päls m.m

Liknande trådar

Övr. Hund Ni som har Artfex S till er hund, vad har ni för hund storleksmässigt? Kikar lite på denna bur, dock med lasttröskel men storleken...
Svar
5
· Visningar
201
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 225
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
515
Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
220
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka