HUr lägger ni upp träningen?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Zuukii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 940
Z

Zuukii

För er själva och hästen.. Hur ser er träning ut?

En annan sak också behöver hjälp med namnet på denna tävling som man rider distans i öknen nere i Egypten eller vad det ligger? Någon som varit där och tävlat?

Sv: HUr lägger ni upp träningen?

För er själva och hästen.. Hur ser er träning ut?

En annan sak också behöver hjälp med namnet på denna tävling som man rider distans i öknen nere i Egypten eller vad det ligger? Någon som varit där och tävlat?

Man får ju inte svara med länk, det är nog därför du inte får svar. Det har ju skrivits så mycket om träning här. Så sök gamla trådar och jag kan ju tipsa dig om vår hemsida.

www.nerikesdistansryttare.org

Där finns en träningstips under "Att börja med distans..." som jag har skrivit.

På denna hemsida kan du hitta världsnyheter om distans. Där kan du hitta om distans i Dubai - som kanske är det du tänker på.

http://www.endurance.net/

Hälsning Maja

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 610
Senast: Mirtai
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 276
Senast: Dyngpeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka