Hur lång tid att få resultat av cellprov?

Ca 4 veckor har jag för mig de sa till mig, vilket nog stämde. Kontroll i slutet av jan och fick hem brevet förra veckan. Skåne.

Jag fick dåligt besked via brev ca åtta veckor efter provet i Västra Götaland. Själva borttagningen genomfördes till slut ett år efter första provtillfället... så inte rullade det snabbt inte (sen strulade det lite extra mycket med just mig men ändå).
Herregud! Det är ju skitlänge! Jag fick andragradens förändringar och det tog kanske 3 månader eller så från andra provet hos gyn tills att de var väck.

Att det tar tid vid screening spelar väl inte så stor roll? Provtagningarna blir ju ändå med samma intervall.

Herregud! Det är ju skitlänge! Jag fick andragradens förändringar och det tog kanske 3 månader eller så från andra provet hos gyn tills att de var väck.

Ja, det var jag inte så imponerad av :meh: Men jag tror som sagt att jag råkade bli ett extremfall och att det vanligtvis går snabbare.

De gånger jag gjort har det varit hör du inget inom två veckor är allt normalt.
Aldrig fått något brev.

Här har det tagit ca 4-5 veckor innan jag fått brev. Nu senast så fick jag brev i slutet av förra veckan med information om att de vill behandla mina cellförändringar. Jag har fått tid redan om tre veckor.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
933
Senast: monster1
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 464
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 662
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 175
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka