Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halland här.
Ni som gjort mammografi, har det tagit lika lång tid det också?
Men då var det alltså inte screening, gissar jag? De kanske tog ditt celllprov vid ett vanligt gynbesök?
Herregud! Det är ju skitlänge! Jag fick andragradens förändringar och det tog kanske 3 månader eller så från andra provet hos gyn tills att de var väck.Jag fick dåligt besked via brev ca åtta veckor efter provet i Västra Götaland. Själva borttagningen genomfördes till slut ett år efter första provtillfället... så inte rullade det snabbt inte (sen strulade det lite extra mycket med just mig men ändå).
Jag fick svar via brev efter lite mer än en vecka. Inte heller misstanke om något utan bara den vanliga kallelsen.Här i Dalarna tror jag mammografin tog ca sex veckor (screening, ingen misstanke om något).
Ja, bokar man det själv hos gynekolog så går det säkert fortare.Jag bokade in mej för ett vanligt cellprov, hade missat min kallelse och bokade en ny tid
Enda skillnaden va att jag gjorde det priv.
Ja, bokar man det själv hos gynekolog så går det säkert fortare.
Herregud! Det är ju skitlänge! Jag fick andragradens förändringar och det tog kanske 3 månader eller så från andra provet hos gyn tills att de var väck.
Jag har haft förändringar några gånger, och det brukar marschera på rätt bra med åtgärderna. (Västra Götaland.)Ja, det var jag inte så imponerad avMen jag tror som sagt att jag råkade bli ett extremfall och att det vanligtvis går snabbare.
Det här var nog fel. Läser 2 v på deras web och det kan säkert stämma.@Tora mammografin gick mycket snabbare här, minns inte om det kanske var 4-6 v.