Hur länge finns modeller på täcken kvar?

Vogue

Trådstartare
Jag hittade ett UNDERBART Jacson täcke för nått år sedan på Ullared och chansen att jag ska hitta det där igen känns ju ganska liten :angel: så jag undrar helt enkelt hur länge modeller på täcken brukar finnas kvar? Visst kan dom byta färg osv men jag hittar inte denna modellen hur mycket jag än googlar på Jacson, kanske är för insnöad på just detta utseendet att modellen gömmer sig i en ny färg?

Just detta täcket är brunt med ljusblå kanter, vintertäcke med fast hals och så så så bäst! :D
Vill ha ett nytt pga att hon vuxit ur det jag har! :cool:

Sv: Hur länge finns modeller på täcken kvar?

Det där varierar nog totalt från företag till företag.

Jacson har ju, såvitt jag förstår, dessutom blivit uppköpta av något annat företag i hundbranschen (minns tyvärr inte vilket, kanske Dogman?) och då kan det ju tänkas att de gjordes lite omändringar i organisation och produkter.

Men det lättaste är väl att ringa till Jacson och fråga?

Jacson hade i alla fall ifjor ett brunt med bruna kanter vintertäcke med helhals för dom köpte jag tre stycken av i en affär som sålde ut föregående års modeller i höstas ( för hela 300:-/st ;) ) sitter väldigt bra men är väldigt grunda så hästarna får inte vara för djupa.

Googla Jacson helhals så får du fram massor av träffar everyday täcket är det jag har.

Jaaaa, så heter det nog! Åh jag vill också ha ett för 300kr! :eek::D
Men är dina vintertäcken? Hittade bara regn..

Har du något i stl 155 att sälja så PM:a... :angel:;)

Senast ändrad:

Haha ingen risk det är den storlek alla har här hemma. Dock såg jag att jag fick träff på en annons när jag googlade vet dock inte om det var en aktuell.

Japp ;) Tror ingen av grabbarna bus blir glada om jag säljer deras täcke, passar perfekt på ungspolingarna som inte grovnat till så mkt än.

Insåg när jag googlade och såg ord pris på dem att det var ett vääääldigt bra pris jag köpte mina för trodde kanske de låg typ på 800 nya.

Jag har hittat det täcket du beskriver för 1600 så det var väldigt bra! Tror att mamma och pappa köpte mitt i Ullared för ca 500kr! :)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor... 2
Svar
29
· Visningar
5 403
Senast: Fiorano
·
Utrustning Tänkte handla vintertäcke om jag hittar någon bra rabatt under Black Friday, men funderar lite mellan två tjocklekar och två storlekar... 2
Svar
29
· Visningar
3 063
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
830

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka