hur länge???

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare semlis777
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 168
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: hur länge???

när Hanna föddes hade vi varit ihop drygt 5 år (=> 4 år och några månader när vi "började försöka få barn").

semlis777 skrev:
var ni tillsammans med eran partner innan ni skaffade barn?? jag är så himla sugen på att skaffa barn nu,men det är alldeles för tidigt.

Hehe, vi hade varit tillsammans i 6 månader när vi fick positivt besked på grav-testet. Nu är vi gifta och har 4 st barn. :banana:

Vi hade varit tillsammans i drygt fem månader (varav min pojkvän var utomlands i mer än tre) när jag blev gravid :o INTE planerat men kändes ändå ganska rätt från början. Jag är fortfarande inte hundraprocentigt säker på att han är den jag ska leva resten av mitt liv med, men att vi fick barn tillsammans var det bästa som kunde hända :love:

Jag och min sambo var ihop i fem år innan vi skaffade barn!! :o

Kan bara säga att tiden gick snabbt och vi hade mycket att göra innan med jobb och hästar :)

Jag och min man hade varit ihopa i 10 månader när jag blev gravid. Efter att ha varit ihop i ett år, och gravid i 2 månader så gifte vi oss. De är 5 år sedan vi blev ihopa den 1 juli.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 052
Senast: tomte
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 668
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 230
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Vad kan man äta till frukost?
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka