JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Träning
Trådstartare
Trådstartare
mjauen
Startdatum
Startdatum
9 Jul 2006
Svar
Svar
4
Visningar
Visningar
1 187
Hur lyder de 7 lekarna??
Sv: hur lyder de 7 lekarna??
mjauen skrev:
Hur lyder de 7 lekarna??
Dessa svar här på bukefalos.com fick jag fram när jag använde sökfunktionen i forumet NH...
Sju lekarna
Seven games
Detta är anledningen till att jag är så tråkig
och ALLTID tjatar om att man ska använda Bukefalos sökfunktion.
Men enkelt sagt, kan man säga att de sju lekarna är "förtroendeövningar", för att skapa vänskap och god kontakt med hästen lite grann på "hästars vis".
Mvh
IngelaH
Jag får bara upp "Tyvärr - inga träffar" när jag klickar på länkarna?
Jag också....
Men! Om man klickar på länken
Sök uppe i det oranga fältet här ovan.
Så får man upp ett sökformulär...
I rutan där det står
Sök efter nyckelord ovanför, skriver man Sju lekar eller Seven games
rullar ner sidan och klickar på Sök nu
Då får man fram MASSOR av trådar.
Småbarn
Flummig frågeställning jag vet.
Men enkla frågan är hur får man barnen att leka hemma? Dvs vi har supermycket leksaker (alldeles för...
2
3
Hundträning
Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den...
2
Träning
Hejsan allihop
För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Övr. Hund
Hej,
Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Ofräsch häst?
Ridning Ett tips, Ha en anteckningsbok i stallet där ni skriver ner vad ni gjort de dagar ni har hästen. T ex. Tog ut Pålle på en tur i skogen...
Smulu
35 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag själv har undvikit att lämna på station. Upplever att det blir mindre stress och bättre förutsättningar om stoet bor hemma. Men...
Fiorano
Idag kl 06:33
Svar: 1 473
Visningar: 115 047
Grenar
Det här med muskelskador...
Hästvård Om det var stökigt på kliniken kan det ju vara det som gjorde att lastningen blev svår. Ibland blir det för mycket för dem, och de blir...
Emma-pemma
Idag kl 06:20
Svar: 36
Visningar: 1 915
Vård