Hur många katter/katt toa?

Skuggfaxe12

Trådstartare
Vi har två katter och en katt toa. Innan hade vi två katt toaletter, men det är mycket bättre med en katt toa som tömms oftare, tycker jag.

Hur många katter/katt toa har ni?

:)

Sv: Hur många katter/katt toa?

2 på fyra.

Fast det är trevligast på sommaren när de inte används.

3 katter på en låda, men det är bara en som skiter inomhus:D gammelkattorna skulle ALDRIG skita på en "toa" :D
Nu blir det mindre med lillen också...så förhoppningsvis inser han vitsen med att skita ute snart också :bow:

Inte ens vintertid?

Mina tycker det är onödigt att bli kall om tassarna just nu. Till mattes förtret :)

Kat skrev:
Inte ens vintertid?

Mina tycker det är onödigt att bli kall om tassarna just nu. Till mattes förtret :)

Nej, dom är ute på vintern också :D dom gamla har jag aldrig haft toa till(bara när dom var yttepyttesmå) så dom har aldrig vant sig att gå på lådan...dom borde kanske vara "impade" av lillens sandlåda :D men icke... den enda som är impad är gammeltiken :crazy: som kan fynda hans skit om man inte är på hugget :mad: :smirk:

men lille är ute nu han också...så nu är det mindre skit i lådan...har sett att han kan sätta sig i boxarna ibland..och det tycker jag är bra :D

Vilka duktiga katter.

När jag var barn hade vi en utekatt som ogärna gick ut när det var för kallt.
Så när man tryckte ut honom för att kissa lite, så pinkade han resolut på dörren!

Det satt fast där till våren.

:rofl: han tyckte han var smart då :angel:
Nää, jag har faktiskt aldrig tänkt på detta med kattsand o toa förrän den lille kom nu...jag hade ju han inne första 2-3 veckorna, sen släppte jag ut honom små stunder när jag var med, efter ytterligare nån vecka så visade jag honom VIP in/utgången :D och nu går han ot o in som han vill....de andra är ju födda här...

Jag har också två katter på en låda, funkar bra om jag gör rent den 1-2ggr/dygn..

Min systers katter är ju roliga, ena katten är ute jämt, gillar inte att vara inne men hon vill gärna gå in för att göra sina behov :smirk: efter lång vänjning har hon nu fattat grejen :idea: med att göra sånt ute..

Den andra är helst inne och sover, jämt! Är det hyfsat väder ute så ställer han sig vid dörren när det är dags men är det mer än några minusgrader ute så gömmer han sig för han vet att han kommer att bli utkastad ett par gånger om dan för annars kissar han i ungarnas garderob, inte förtjust i kallt på tassarna...
Tillbringar 97% av sina vintrar ca 1cm från gjutjärnskaminen, och han är så långhårig att han är lockig på magen :D

Vi har två lådor på fyra katter. Det räcker bra. Ofta gör de sina behov ute, tack och lov inte hos grannarna. De har nämligen en "egen" rabatt. På sommaren är den perfekt då det är under några stora buskar. Då syns det inte att de sitter där, men nu när alla löven trillat av... ja, då syns det desto mer =)
Tack och lov bor man i ett kattälskande område!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
18
· Visningar
989
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej, Vi har en "bonuskatt" som har blivit tovig som fasiken på höfterna, tovor stora som handflator. Det brukar komma tovor som går att...
Svar
9
· Visningar
885
Senast: Nikan
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 517
Senast: Tiger tok
·
Min katt får mycket fästingar och jag tycker de är fruktansvärt äckliga! Har sett att det finns en spray att spray med. Är det någon...
Svar
13
· Visningar
680
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka