Bukefalos 28 år!

Hur många medlemmar??

M

Midnightman

Hej!
Hur många medlemmar finns registrerade på detta forum?
Tacksam för svar.
 
Sv: Hur många medlemmar??

Oj massor. Men jag tror många har fler än ett login också så det kan vara svårt att veta exakt
 
Sv: Hur många medlemmar??

Det skulle vara jätteroligt att få veta på ett ungefär hur många det rör sig om.
Jag har en vadslagning med en kompis:grin:
 
Sv: Hur många medlemmar??

Enligt startsidan finns det just nu 26.117 medlemmar på Bukefalos. Däremot är förmodligen en hel del av dem skapade bara för att lägga in annonser. Plus en hel del anonyma nick osv.
 
Sv: Hur många medlemmar??

Denna information finns och har så länge jag kan minnas funnits tillgänglig på förstasidan.

Det som möjligen även kan vara intressant att veta är att det brukar vara drygt 100000 unika användare inne på sidorna varje vecka. Ganska många är alltså här utan att ha ett användarkonto.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter LRF Häst genomförde nyligen en enkätundersökning i syfte att samla in information om hur den rådande bristen på veterinärer påverkar...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 311
Senast: Mineur
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
288
Senast: Ponylove
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 198
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp