Hur många par skor äger du?

Hur många par skor äger du?

  • 0

    Röster: 0 0,0%
  • 1-3

    Röster: 5 4,1%
  • 4-6

    Röster: 12 9,9%
  • 7-9

    Röster: 11 9,1%
  • 10-12

    Röster: 21 17,4%
  • 13-15

    Röster: 10 8,3%
  • 16-18

    Röster: 7 5,8%
  • 19-20

    Röster: 3 2,5%
  • +21

    Röster: 52 43,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    121
För många... :angel:

Nä, jag räknade lite snabbt och landade på 25, behöver egentligen göra mig av med några då jag aldrig använt vissa.
 
Jag har skor för många olika användningsområden vilket gör att jag har rätt många par totalt, men jag tycker inte att jag har något överflöd av skor. Räknade i huvudet och kom fram till 27 par. Av dessa är 10 par för sport och friluftsliv (löpning, vandring, cykling, gym). Resten är antingen vardags- eller finskor. Drygt 5 par använder jag sällan eller aldrig men finns kvar av sentimentala skäl eller för att de ändå fyller någon liten funktion i garderoben. Övriga används flitigt när det är säsong för dem. Jag har blivit väldigt mycket mer kvalitetsmedveten med skor efter att jag fick benhinneproblem 2012.
 
Kul tråd,

Jag tänkte först att äsch, jag är ju inte alls nån shopaholic, jag har inte så många skor, men när jag tänker efter har jag visst en hel del^^ Ska räkna vid tillfälle.

//r
 
En snabb räkning i hallen ger 54 par skor. Inte så farligt, om det inte vore för att jag utöver dessa 54 par har två sänglådor fulla av skor som för tillfället ej är i bruk. Och två skohängare som rymmer åtminstone tjugo par nättare skor vardera. För att inte tala om att det någonstans finns en IKEA-kasse full med sneakers och sandaler.:o

Detta är alltså efter höstens rensning då jag skickade två kassar skor till Myrorna, men jag är som ni kanske misstänkt redan långtifrån färdig med rensning och sortering.

Även jag har gått under namnet Imelda under uppväxten, @Hyacinth
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fick tag på ett par helt underbara skor till mycket bra pris häromdagen 😍 Problemet är att de börjar skava redan efter ett par...
Svar
10
· Visningar
835
Senast: Lyan
·
Fordon Vi är på gång att skaffa ny bil och funderar både på vilken typ av bil vi ska ha (två vuxna, tre barn och en hund) samt om vi ska leasa...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
5 113
Senast: Guldaskig
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 868
Senast: kamomillo
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 960
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp