Hur många..

Så sött!

Vilken otroligt vacker teckning den brun-beiga hade. Har du nåt mer kort på honom/henne?
 
:D Brukar va jag å sambon som trängs i fåtöljen annars, å katterna vräker ut sig i soffan!! Inte mer än rätt att de får trängas nån gång oxå!! :p
 
Finns fler på starblvd, länk på min profil. Han är mkt finare i verkligheten, blåa ögon har han oxå! :love:
 
Läckert! Han är alltså maskad! int eså väldigt vanligt bland husisar, speciellt inte i kombination med tabbymönstret! Väldigt snyggt!
Har tidigare bara sett den färger hos bengler, där kallas färger "snowmarble", men egentligen så heter färgen bruntabbymaskad. Ev så är din kisse även silver, tyckte jag. Så då är han svartsilvertabbymaskad. :)
 
Hans pappa har birma i sig, antar att det är därifrån han fått sin färg. Den andra bjässen i fåtöljen är hans bror.
 
Ja, det kan förklara, men anlaget för maskning är recessivt, så hans mamma måste också haft någon maskad katt bakom sig.
Läcker färg i alla fall!
 
Jättehärlig bild. Häftigt med den som hängde utanför med rumpan. :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
271
Senast: ufot
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
631
Senast: Hazel
·
Anläggning Haft min foderhäst hos en kompis, nu ska han åka hem, Nu vill kompisen jag målar där lösdriften är, samt byter ut nån bräda. Kan jag då...
Svar
13
· Visningar
957
Senast: Cambrie
·
Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
472
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kämpa på
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp