JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hur mäter ni grader vid sadelinpassning?
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
goldengalactica
Startdatum
Startdatum
5 Feb 2006
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
639
Måste man ha nåt verktyg eller hur gör ni? har inte gått sån kurs så jag vill gärna veta hur man ska tänka. Tack om någon orkar engagera sig och berätta.
Sv: Hur mäter ni grader vid sadelinpassning?
Det finns massor med trådar om detta!
Sök på bomvinkel så hittar du nog en del. Hittar du inget så får du säga till, så hjälper jag diog
Utrustning
Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den...
2
3
Utrustning
Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Utrustning
Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Gravid - 1år
Hur tänker ni kring KUB?
Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga...
2
Dalmatiner
Hundavel & Ras Exakt, brorsans hund som rev ett rådjur slet sig oväntat när ett rådjur störtade förbi och tog upp jakten. Han jagade med synen och inte...
Mia_R
5 minuter sedan
Svar: 47
Visningar: 1 569
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Har råkat ut för samma sak med vår valp, nu 13 veckor. Hade Royal canin gastrointestinal puppy hemma, då uppfödaren som jobbar hos...
ponnymother
6 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 443
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Har flera, men de använder bara en. Vanlig öppen, jättestor. Har provat olika strö men vanlig lera är bäst. Det blir utanförbajs ändå.
sthu
21 minuter sedan
Svar: 1 145
Visningar: 60 390
Katt
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Förra tisdagen tog jag farväl av Toscana... Och vet ni, det suger fortfarande nå helt kopiöst att vara utan häst.
Man är ledsen, tom...
Corax
11 minuter sedan
Svar: 1 351
Visningar: 105 670
Grenar
Bildtråd
Gnägg Alltid nära 🥰
Trots första dagen i sommarhagen så väljer han att stå med mig när jag mockar i stället för att gå och beta ❤️
Kristall10
22 minuter sedan
Få skimmel vit
Hästvård Om man har ett par dagar på sig så funkar naf blue spray som man annars har till sårvård. Dränkte min hästs svans i det. Den blir ju...
BibbiSmyger-i-Sken
Idag kl 09:23
Svar: 20
Visningar: 731
Vård