JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hur mäter ni grader vid sadelinpassning?
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
goldengalactica
Startdatum
Startdatum
5 Feb 2006
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
639
Måste man ha nåt verktyg eller hur gör ni? har inte gått sån kurs så jag vill gärna veta hur man ska tänka. Tack om någon orkar engagera sig och berätta.
Sv: Hur mäter ni grader vid sadelinpassning?
Det finns massor med trådar om detta!
Sök på bomvinkel så hittar du nog en del. Hittar du inget så får du säga till, så hjälper jag diog
Utrustning
Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den...
2
3
Utrustning
Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Utrustning
Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Gravid - 1år
Hur tänker ni kring KUB?
Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga...
2
GVFÖ 2025
Kultur Jag kan förstå det. Men hade ändå tvekat inför att leva med nån som gör så. Känns dessutom som att hunden är ett hinder för henne när...
Lingon
2 minuter sedan
Datorproblem
IT & mobiler Nej den går inte att komma åt så.
Jag har tvångsavstängt datorn som varit avstängd ca 36 h men det var kvar när jag öppnade den i morse.
Görel
7 minuter sedan
Husvagnsrenovering
Fritid En Knaus sport W04, med långbäddar.
Ingen av oss har haft husvagn innan men kom fram till att det är mest jag och maken (plus hundar)...
attheedge
28 minuter sedan
Dalmatiner
Svar: 52
Visningar: 1 796
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår hane hade en lite långdragen magsjuka i vintras. Förloppet var ungefär det du beskriver - först diarré ett par-tre dygn och sedan...
Roheryn
Idag kl 12:21
Svar: 17
Visningar: 493
Hund
Retrievertråden
Hundträning Kanske kan få lite tips och tankar här? Min golden är nu sex månader och det som både hon och jag tycker är roligast är att söka saker...
Capybara
Idag kl 12:07
Svar: 1 276
Visningar: 106 593
Hund