Hur mycket AdBlue är normalt?

Hur mycket AdBlue är normalt att göra åt egentligen? Tycker jag fyller på hela tiden. Det ligger tre tomma dunkar i bilen och nu är det dags att fylla på igen.
Det är en Volkswagen caddy, togs i drift mars förra året. Kört 3900 mil.

Tycker det går åt en himla massa AdBlue..
Låter mkt. Min har gått ca 1700 mil och aldrig fyllt på efter leverans. Jag antar att den säger till när det behövs, så har inte kollat dock. Den skriker ju om allt annat liksom. BMW årsmodell 2018.
 
Låter mkt. Min har gått ca 1700 mil och aldrig fyllt på efter leverans. Jag antar att den säger till när det behövs, så har inte kollat dock. Den skriker ju om allt annat liksom. BMW årsmodell 2018.

Min tank är betydligt större än dunkarna man köper så därför jag behöver fylla ofta.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 104
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 235
Senast: MML
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 916
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 183
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp