Hur mycket kostar det på ett ungefär...

NaTTa

Trådstartare
att gå till vetrinären med kaninen?
Har tid nästa vecka, ska dit för att undersöka hennes snyva(kanske medecin) och sen kolla hullet på henne.

Hur mycket kan det kosta på ett ungefär? (vill veta hur mycket jag ska låna)

Sv: Hur mycket kostar det på ett ungefär...

Det brukar kosta runt 400. Sen om man får medicin eller nått så kostar det ju mer.

Min veterinär tar 250:- för ett besök (privat). Sen tillkommer ju andra saker med, tex om man får recept eller ev något annat där på plats. Medicinen hämtar du ut på apoteket. Det brukar inte vara veterinären som ger dig den...den skriver mest ut ett recept.

Jag var rätt ofta med min kanin till veterinären pga mjällkvalster samt pastruellos...I långa loppet fick jag ut på hans försäkring. Du kan ju ringa och fråga om du får ta det på faktura om du inte har pengar just nu.

Runt 400 tog veterinären jag var till med min kanin för själva besök. Då kollade han hullet, tänder, ögon, öron och klor på henne. Sedan fick hon en ögonsalva så sammanlagt blev det nog just över 500 har jag för mig.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
723
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 334
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 674
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 791
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka