Bukefalos 28 år!

Hur mycket ska man lägga sej i?

B

**BORTTAGEN**

När grannens katter nästan aldrig får komma in för att familjen inte är hemma, när de heller inte får mat utställd ska man då ryta till eller vad? Hur mycket kan man lägga sej i utan att det blir för pinsamt att bo kvar?
 
Har samma problem - grannens kattflock bara växer och växer för "barnen tycker det är såå roligt när det kommer kattungar". Tycker inte riktigt jag när kissarna flyttar till mig för att få mat och värme... :mad: Det är svårt det där med grannsämja kontra åsikt om hur man behandlar djur och barn. Jag har inte "vågat" säga ifrån än, men när jag väl gör det kommer jag väl vara så förb...ad att det blir fel bara därför...
 
Jag känner mej som ett monster som plingar på deras dörr och frågar om katterna kan få komma in.......
 
Vad arg man kan bli på människor som inte tar ansvar för sina katter! Det är alldeles för lätt att skaffa katt egentligen.
Om man inte känner dom så bra och försöker prata med dom så kanske de bara blir förbannade, lite känsligt sånt där.
Om jag vore du skulle jag lägga nå´t reklamblad eller en katalog om kattluckor (om de bor i villa förstås) i deras brevlåda och hoppas att de nappar :devil:
 
Problemet är att det är min hyresvärd...

Och de har fått katterna från kattslussen...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Fungerar det? Kattlucka som läser av kattens chip i nacken? Vi måste göra nåt åt grannens katt som vägrar bo hos dem och kommer in till...
Svar
8
· Visningar
824
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 411
Senast: G-uldlock
·
Övr. Katt Hur kan min katt kunna klockan? Jag förstår inte :laugh: Katten får sitt torrfoder via en matmaskin. Jag införskaffade den efter att...
Svar
15
· Visningar
813
Senast: McFlurry
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 933
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Prova på trav
  • När fan slutar jag ramla av?
  • Ta föl för första gången!!

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp