Hur mycket...

Sv: Hur mycket...

Verkar vara lite samma modell som på min häst, fast din har lite mer muskler ;)
 
Sv: Hur mycket...

okej, kan inte mkt alls om galopp, men vet att Sissi vunnit ett lopp iaf :) sen gick det utför ;)
 
Sv: Hur mycket...

Bestämde oss för att göra "kolla masken" för har bara sett en liten viktökning sen vi börjat fodra upp henne.
Tänkte att det var bra att kolla bara, fast trodde inte hon hade mask eftersom hon blev avmaskad innan vi köpte henne i November, och trodde inte de fick i sig nya maskar efter det...

Iaf fick tillbaks resultatet idag, hon hade 2400 EPG :eek: vid 1000 EPG har de mkt mask!

Känns ju bra att ha kollat upp det iaf, så man kan få bort maskarna, och hon kan lägga på sig lite :)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Skulle behöva lite hjälp från er som kan räkna eftersom min hjärna inte klarar av matematik. I år har vi fått två skördar som är så...
2
Svar
21
· Visningar
1 220
Senast: animalasia
·
Foder & Strö Har precis fått hem mitt fina Pre sto, hon har tappat en hel del muskler och hull efter resan från spanien. Gjorde analys på mitt hö och...
Svar
8
· Visningar
1 602
Senast: Jiovedi
·
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
12 332
Senast: Bobloblaw
·
Foder & Strö Har en 17 åring i stallet som jag snart blir galen på! Räknar och räknar och räknar foderstat men inget passar. VAD är det jag missar i...
2
Svar
21
· Visningar
2 857
Senast: Estivuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp