Hur ofta borstar du tänderna?

Sv: Hur ofta borstar du tänderna?

Aldrig. Har aldrig tidigare behövt det. Men det lutar åt att jag kan komma att behöva göra det med min lilla, han har ju tandfel, mjölktänder kvar och verkar bygga på lite plack. Ska se vad vetrinären säger i vår vid ögonlysningen, kommer be dom kollar över tänderna igen då (har gjort det ett par gånger under uppväxten) kommer han behöva dra något pga tandfelen så kan vi ju alltid skrapa resten då å så får jag hålla efter om det skulle behövas i framtiden.

Tråden påminner mig om att jag borde kanske slänga ett öga i rottisens mun, bentuggandet har ju begränsats det senaste året....
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har en liten bichonblandning på 8 1/2 år som jag nu ikväll hittade en lös tand på när jag borstade hennes tänder. Sist jag var hos...
Svar
12
· Visningar
1 784
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: julgrisen
·
Katthälsa Jag ska börja borsta tänderna på alla damer här hemma. Jättebra tror jag, fruktansvärt tror katterna. Tänkte börja med Maggan, som...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: kma
·
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av återkommande ögoninflammation på hund? Vad var felet? Min GR tik på 15 månader har nu fått...
Svar
13
· Visningar
555
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp